Ràpid S. Coloma

Molt més que un club de futbol sala

Entrevista a Agus

11 de maig 2015

Agus, jugador del Sènior B del FS Ràpid Santa Coloma i màxim golejador de l'equip amb 17 dianes en 23 partits, ha realitzat una entrevista en exclusiva a la web del club.


Com et trobes a aquestes altures de temporada?
Vaig començar una mica fluix, però a mesura que ha avançat la competició, m'he anat sentint molt més còmode, en part gràcies a que el cos tècnic també m'ha tingut més confiança. La penúltima jornada, davant del Malgrat vaig aconseguir fins a 5 gols, i un d'ells em va agradar força perque el vaig fer de cap. Li vaig dedicar a la meva parella, que sempre ve a tots els partits.



2. Com definiries la trajectòria del teu equip?
Vam fer una primera volta molt bona, i en aquesta segona hem realitzat un millor joc, tot i que els resultats no ens han acompanyat i ara estem novens a la classificació.




3. Juanjo Padilla és el teu mister. Quin paper creus que ha tingut aquesta temporada?
Ha fet un equip molt compensat en totes les seves línies. Es tracta d'un mister que sempre troba alguna cosa per millorar i parla molt amb els jugadors. És un malalt del futsal, molt proper a tots nosaltres i s'uneix al grup com un més. Estic aquí gràcies a ell, i estic segur que arribarà molt lluny.



4. Què tens pensat per la propera temporada?
De moment em vull centrar als dos últims partits que ens resten. Un cop la finalitzi, suposso que parlaré amb Juanjo i veurem el que passa.


bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

Vols jugar al futbol sala?

Escola Futbol Sala