Ràpid S. Coloma

Molt més que un club de futbol sala

Entrevista a Òscar

15 de maig 2014

Òscar Gonzalez, entrenador de l'Aleví del Ràpid Santa Coloma, ha realitzat una entrevista en exclusiva  per a la web del club.


1. Aquesta temporada vas decidir tornar després de diversos anys..
Si, em vam trucar del club per oferir-me entrenar a l'Aleví i formar part d'un nou projecte esportiu. A més, tenia moltes ganes de tornar a dirigir un equip.

2. Quina nota et ficaries?
Els meus jugadors han après molt aquesta temporada, però si ens fixem només en els resultats, estariem aprovats pels pels.

3. T'agradaria destacar a algún jugador?
M'ha sorprès molt com, jugadors com Aleix, han estat capaços d'afrontar els partits. També com Adri i David afronten els entrenaments amb la màxima intensitat. En general però, estic molt orgullòs de tots els meus jugadors.


4. Quin ha estat el millor moment i el pitjor de la temporada?
El pitjor va ser quan Marc, un dels meus jugadors, va decidir marxar. I el millor va ser quan vam aconseguir la primera victòria de lliga. Va ser contra el Montigalà, i quan vaig entrar al vestuari vaig trobar als meus jugadors cantant.

5. Has resolt el teu futur a l'entitat?
M'encantaria continuar al capdavant però per temes laborals em resulta impossible fer-ho com a primer entrenador. Estem buscant alternatives

6. Què consideres que us ha faltat de cara a ser més regulars a la lliga?
La gran majoria de jugadors provenen de l'esport escolar i són de primer any. Això és un factor molt a tenir en conte. A més, la Federació no ha ajudat gaire perquè hem tingut una competició amb molts parons i el ritme de competició era complicat seguir.

bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

Vols jugar al futbol sala?

Escola Futbol Sala