Ràpid S. Coloma

Molt més que un club de futbol sala

Entrevista a Juanjo

28 d’abr. 2014

Juanjo Padilla, entrenador del Sènior Femení del Ràpid Santa Coloma, ha concedit una entrevista en exclusiva per a la web del club.


1. Afrontes la segona temporada a l'entitat colomenca i és el primer any que dirigeixes un conjunt femení. Quina valoració faries?

Obviament a nivell de resultats no puc estar gens satisfet.  Estem a primera divisió, una categoria molt exigent i, considero, que encara no estavem prou rodats. Respecte al fet de treballar amb noies, és molt gratificant i són molt aplicades a cada detall que se'ls hi marca. L'equip no té res a veure amb el que em vaig trobar a l'inici de temporada. Elles van creure en mi, la meva forma d'entendre el futsal i en cada partit es van deixar la pell.


2. T'esperaves que l'equip funcionés d'aquesta manera?
Tots teniem molta ganes i il·lusió, però a les meves jugadores els hi faltava moltes hores de pista. Han millorat molt i ara practiquen un futsal estructurat i un estil de joc definit. Totes elles tenen un alt grau d'auto exigència.


3. Aquest any t'has trobat a Alberto com a nou coordinador del club. Com ho has viscut?
La veritat és que he tingut poc tracte per diverses raons. Personalment, crec que el seu treball es veurà més quan passi un ampli període de temps. Està ficant unes bases i simplement hem de seguir les seves passes. Experiència i ganes li sobren. Només fa falta que la resta l'acompanyem.

4. Has pensat en el que faràs el proper any?
Encara està tot molt a l'aire. Jo em considero una persona de la casa i em sento identificat totalment amb la filosofia i valors del Ràpid Santa Coloma. Per tant, la meva primera opció és aquest club. Tinc una reunió pendent amb Alberto on parlarem d'allò que volem fer el proper any.


El proper partit a casa el jugaran el dissabte 10 de maig a les 19:45 hores 






bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

Vols jugar al futbol sala?

Escola Futbol Sala